Wijzigingen doorgeven

Geen personeel meer

U heeft tijdelijk of definitief geen personeel meer in dienst. Wat moet u met het pensioenfonds regelen?

Tijdelijk geen personeel?

U heeft een loonheffingennummer bij de Belastingdienst, maar tijdelijk geen personeel.  

  • Loongegevens aanleveren 
    Meld uw personeel uit dienst. Hiervoor levert u al uw loon- en dienstverbandgegevens aan via uw salarispakket.
  • Formulier invullen 
    Vul het formulier in.

Tijdelijk geen personeel

Tijdelijk geen personeel

Heeft u aan het eind van het lopende jaar nog steeds geen personeel? Dan maken we de eindafrekening voor u op. 

Krijgt u in een volgend jaar wel weer personeel? Uw registratie bij ons loopt nog. Lever alleen de loon- en dienstverbandgegevens bij ons aan. 

Bent u van plan om nooit meer personeel in dienst te nemen? Dan laat u bij de Belastingdienst uw loonheffingennummer intrekken. U volgt daarna dezelfde stappen als bij bedrijfsbeëindiging.

Definitief geen personeel?

Heeft u geen personeel meer in dienst? En bent u ook niet van plan om personeel aan te nemen? 

  • Volg dezelfde stappen als bij bedrijfsbeëindiging.
  • Vul het formulier in en stuur een kopie van de intrekking van het loonheffingennummer mee. U kunt een kopie opvragen bij de Belastingdienst