Werkgeversportaal

Wat kunt u ermee?

  • Aanlevering dienstverbandgegevens  
    Maakt u voor het aanleveren van loon- en dienstverbandgegevens van uw werknemers gebruik van Pensioenaangifte? Dan blijft dat zo. U kunt geen gegevens aanleveren via het werkgeversportaal. Maakt u geen gebruik van Pensioenaangifte? Dan kunt u wijzigingen van loon- en dienstverbandgegevens doorgeven via het werkgeversportaal.
  • Premienota’s inzien  
    Binnenkort kunt u uw premienota’s terug zien in het werkgeversportaal.
  • Belangrijke documenten  
    In het werkgeversportaal vindt u belangrijke documenten terug, zoals een samenvatting van het pensioenreglement en een overzicht van de kerncijfers.
  • Uw gegevens wijzigingen  
    In het werkgeversportaal kunt u uw eigen gegevens wijzigingen, zoals uw adres, correspondentieadres, telefoonnummer en e-mailadres.

Inloggen met eHerkenning

U logt in met eHerkenning. Dit is voor bedrijven wat voor burgers DigiD is. Er komt een nieuwe wet aan die eHerkenning verplicht stelt voor publieke dienstverleners, zoals ook uw pensioenfonds. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor de Belastingdienst, de KvK en het UWV. De nieuwe wet maakt online zaken doen veiliger, betrouwbaarder en uiteindelijk gemakkelijker.

Aan de slag met eHerkenning

U regelt als werkgever zelf uw eHerkenning. Wij helpen u daarmee graag op weg. Straks heeft u dit ook nodig voor andere publieke dienstverleners. De aanvraag is niet moeilijk. Houd er rekening mee dat deze minimaal een aantal werkdagen in beslag neemt. Hier leest u meer informatie over hoe u aan de slag kunt met eHerkenning.